onourwayup.blogg.se

2014-07-03
09:28:05

Två hektiskta dagar.
Det två senaste dagarna har varit otroligt hektiska.. Jag i tisdags efter jobbet stressad&hungrig som ett djur skulle låsa upp cykeln men nyckeln ville inte funka och jag råkade dra den lite sne....Så det var bara att knata hemåt utan cykeln och förbannad över att klockan var 19.30 och jag inte kunde ta mig och köpa ett nytt lås så visste jag inte ens om cykelns lås kunde knipsas upp av någon... 2h senare kom jag hem med en cykel... och en bultsax.. jag löste det och sängen hade aldrig lockat så mycket som då efter 8h jobb och 2h letande och stressande fram och tillbaka... Aja, nog om det!

Jobbar ju hela veckor nu och igår drog rean igång ordentligt, det kändes av... Springande upp&ned, fram&tillbaka.. Ett långt jäkla konditonspass mina arbetsdagar. Idag startade dagen klockan 06, på gymmet.. Ett armpass klarades av och tröttheten var inget problem.. Inte mina handleder heller idag, så skönt när jag körde bicepscurl. Mina dips går också framåt, känner mig stark men då jag är sne i hela ryggen så känns det inge bra i ena axeln. MÅSTE FIXA DEN SNARTAST. Min mamma är fasiken bäst, ställer upp osv. Kör mig och storhandlar, LOVE HER!


Kommentar:
#1: Anonym

Snygging

2014-07-22 @ 21:06:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: