onourwayup.blogg.se

2014-07-21
10:33:24

Vad händer med mig.
Igår, på min vilodag så valde jag att cykla till Gävle Strand och satt i solen vad jag tänkte bara skulle bli i nån timme blev tre timmar, och jag är rödare än rödast idag. Mina axlar hettade hela kvällen igår och att sova var svårt, ser inte något bättre ut idag och att lägga stången på axlarna i frontböjen gjorde så jäkla ont. Men men , är huvudet dumt så får kroppen lida. Jag valde att unna mig lite/mycket glass igår.. Det enda jag kan tänka på såhär när jag väljer att unna mig något gott, BEN & JERRY. Idag känns kroppen tajtare och min energi är på topp. Dessutom så har jag bestämt mig att öka mitt dagliga matintag ännu mer för att verkligen bygga nu, 120% fokus på att bygga tills jag får en coach som säger något annat.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: