onourwayup.blogg.se

2014-07-13
08:30:00

Välbehövlig vila..
Tänkte igår att jag skulle sova ut, men det ville inte kroppen tydligen vaknade halv sju av mig själv.. Dock tänkte jag att att gymmet skulle få vänta tills efter jobbet och sagt och gjort så packade jag träningsväskan och mina måltider. Trodde gymmet skulle vara tomt en lördagseftermiddag när solen äntligen var framme men det var proppat, det extra pluset var hunkarna som annars inte är där samtidigt som mig halv 8 på morgonen.. Lite ögongodis är aldrig fel. 

Kvällen skulle bli mysig och jag tänkte mig ett långt kvällsmellis i soffan framför en bra film.. Men nej, jag somnade i soffan och vaknade upp sådär 3h senare. Så när jag vaknade i morse i sängen så var jag lite i chock att jag ens tagit mig ifrån soffan, men är man en hard working woman så är man trött tydligen. Så vilan idag kunde inte komma lägligare.. Och ändrade idag mitt vinnande koncept emot en ny frulle, omelett på 1 helt ägg och 3 vitor med lite keso på samt chiafrön på. Det bästa av allt var dock min klick casein och mandlarna på sidan om.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: