onourwayup.blogg.se

2014-07-30
08:48:00

Varning.. Hud
Satan va varmt det är nu. Igår när jag tog mig till gymmet trodde jag att jag skulle svettas igenom mina kläder.. Fullt med folk och ingen air condition. Tur att man typ har allt i tränings väskan så ett matlåde lock fick agera solfjäder. 
Ett axel/bröst pass + cardio. Richard hade också tränat så han plockade upp mig efter jag gymmat klart. Hemma övade jag lite posering. Har kännt mig så svullen i kroppen, inte alls kul. Igår när jag poserade och fotade så känndes det bättre. Att jag faktiskt kommit väldigt långt. Och för att bli så van som möjligt med posering och klackat så ska jag börja ha mer klackat till vardags.
 
måste fixa bikinin. Dags att ta in den och sy till den så att den passar som smäck. Just nu får jag vika och grejja. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: