onourwayup.blogg.se

2014-06-26
07:34:13

Andra halvan på veckan.
Igår nådde veckan sin mitt, och jag hade en ledig dag. Valde att spendera den på gymmet samt hemma för fix som jag annars inte hinner. Cyklade till Willys och stödhandlade och handlade den nya kvargen till kvällens middag, hade sällskap av Anna igår och vi var på bio.. "Förr eller senare så exploderar jag"- en bra film men satan va man grät i omgångar. Nästan så jag hade ont i huvudet efteråt för jag hade suttit med gråten i halsen hela filmen. Passet igår var skönt, fick ovanligt bra kontakt i mina latsdrag samt i mina mark. Körde så långsamt jag kunde ner och kunde känna hur musklerna började skaka. SÅ FINT. Och just det, på bion igår kände jag mig rätt ensam med mina "snacks", gjorde iordning caseinpudding i en liten matlåda och toppade med keso och hallon. Men gott vare!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: