onourwayup.blogg.se

2014-06-24
08:57:00

FML
 
Jup, jag är förkyld. Har hunnit träna ca 5 ggr sen jag åt pencelin. Snacka om oflyt. I söndags storstädade jag hela lägenheten medans richard va och tatuerade sig. Så hann jag laga massvis med mat för veckan. Går ju på semester på fredag och då blir det nog att jag och hunden åker till ön. Ska bli så mysigt. Kankse får med mig min lillebror upp om man har tur. Richard ska träffa en vän så han kommer nog upp senare.
 
Vaxning på schemat idag efter jag slutat. Lite sommar fräsch innan semester är alltid skönt. Ska nog brun utan sola mig nu när det är ""så mycket sol". Vill inte sola solarium när jag är förkyld. Just nu får jag bara jobba och ta det lugnt hemma följa min kost så ska det gå bättre så småning om. Tråkigt att vänta på något du inte kan påverka. bättre att det kommer nu än 2v innan man ska på scen när man vill pressa det sista.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: