onourwayup.blogg.se

2014-06-27
09:17:05

fredag.
Jag har gått hela veckan och klagat på låg energi och tänkte att det kunde bero på jobbet och att kroppen inte är van med den aktiviteten. Igår efter min rast på jobbet började jag känna av halsen, men tänkte att lite te och tidig sänggång kanske kunde ta bort det då det bara kändes av ytterst lite.. Fortfarande känningar idag när jag vaknade, men jag klädde ändå på mig träningskläderna när jag vaknade och tänkte "lite varmt honungsvatten kanske kan hjälpa" efter frukost och antal glas varmt vatten senare satt det där lilla fortfarande i så gick och la mig igen.. Dagen till ära var det ben&bröst, mitt favoritpass... Men jag tänker att jag ska vara smart denna gång, jag vilar idag.. Är det bra imorgon kan jag köra passet då + axlar som är lördagens pass. HOPPAS HOPPAS!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: