onourwayup.blogg.se

2014-06-12
10:45:00

get tha fuck away
Blev ett bra pass igår rygg och mage blev det. sen blev det att ställa sig på crosstrainern i 20 minuter som planerat. Är så uppenbart vad träning gör med mig när Richard påpekar ur glad ja var när jag kom hem går. Och kände själv hur alla endorfiner höll mig vaken en stund i sängen innan jag somnade. Brukar somna såfort jag lgger mig inprincip. Men igår gick det lite trögare. Tiden bara rusar bort, tog på mig mina gigantiska lurar som betyder teckenspråk eller get tha fuck away, gym is time for silens. Fixat massor av grejer som legat och skavt i bakhuvudet. Så nu är jag helt lättad.
 
 
Har en underbar karl som hjälper mig. Kommer hem varje dag och han har lagat något som är tillåtet för mig att äta. Så duktig på att komma på goa recept. Tar kort på min lunch senare om jag kommer ihåg. Taggar för gymmet idag redan nu!! LEGDAY
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: