onourwayup.blogg.se

2014-06-24
21:02:43

Handlar inte om perfektion.
Skrev igår om hur jag inte är perfekt men är nöjd med mig själv.. Läste på Tasty-Health om kosten, jag äter perfekt 100% av min tid, ren mat så bra som möjligt, räknar så jag får i mig mycket mat och tillräckligt med protein per måltid. Jag fuskar nästan aldrig, och hon pratar om att finna en balans är ett måste annars blir det förbud och det är aldrig bra. Vilket jag vet eftersom mitt största problem är hetsätningen, jag vågar inte "fuska" eller unna mig för att jag är så rädd att min hetsätning ska kicka in och jag inte kommer kunna stoppa.. Men så talade jag med min mamma i helgen, jag vill kunna unna mig också. Så nu ska jag försöka skjuta undan mina tankar och inte vara så jäkla perfekt. Jag är sugen på glass så på lördag efter jobbet, då ska jag dejta med herrarna Ben&Jerry...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: