onourwayup.blogg.se

2014-06-02
10:10:38

Helgen
En hel helg har sprungit förbi sedan jag skrev senast, har hunnit tränat två pass och ätit gott. Jag fick frågan av en bekant som pratade träning med mig, "äter du ris? du som tränar så mycket?" med en lite skeptiskt blick. Vart tusan är verklighetsbilden hos folk? Ska man inte äta mat om man tränar? och varför skulle jag inte käka ris? Jag kände liksom att träning+svält inte direkt var det jag sysslade med så hon fick sig en mindre presentation ang kolhydrater. Annars då, ett axelpass med Fredrik fick de bli i lördags och i Tierp och Athena. Mitt saknade Athena. Igår blev det ett ryggpass där min energi antagligen var kvar i Tierp. Vet inte vart den var och jag har förbannad hela passet men lyckades ändå få till ett hyfsat pass känner jag idag.

Imorgon är det dags att gå till farbror doktorn, vet inte när jag får träna igen vilket är så jäkla frustrerande..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: