onourwayup.blogg.se

2014-06-25
13:38:55

Im poisoning that bitch out
 
damn u cold! Nu är jag trött på att snora och vill kunna springa och röra på mig.

Vaxade mig igår och idag blir det naglarna som ska fixas. Och färja bort min utväxt också.. den är grotesk.
Som sagt vaxade jag mig igår. Eller ja hon som tar allt mitt hår en gång i månaden använder sig av socker när hon gör behandlingarna. Så det heter inte vaxa utan det heter Sockra. Det är jätte skonsamt för kroppen och det fungerar som vax. Sockrade mig under armarna för första gången igår och det kändes.. Jag klarar den typen av smärtan, inga problem. Men varje första vaxning är mycket värre än resten av dom. Mina hårstrån satt typ fast i skulettet.. Till och med hon tyckte synd om mig, men vi körde på utan paus.

Om ni är intresserade av Sockringen så maila mig, det är så värt det även om det känns. Med tanke på vad vi tjejer gör för vårt utseende så är det värre enligt mig att springa i klackat med skavsår. Och vi envisas ju iallafall med att ha skorna för att "dom är ju så jävla snygga haha" Behandligen går jätte snabbt så det är några ryck. Jag var sjukt skeptisk första gången precis som alla andra, men jag bokade en ny tid direkt efter min första!
 
[email protected] - med mitt namn får ni bättre pris första gången 300kr
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: