onourwayup.blogg.se

2014-06-27
21:07:00

komplex....
Som jag skrivit tidigare, jag är lycklig och nöjd med mig själv och jag är inte perfekt... men även jag har komplex. Min mage, jag har så länge jag kan minnas trots ätstörning haft lite mera "hull" på magen än vad jag tycker den övriga kroppen har. Vilket jag även vet stämmer och antagligen är något som går i generna hos min släkt.. Jag är ju inte på någon diet ännu vilket jag hoppas kan få bort den lilla bula.. Hittade massa bilder i arkivet från olika år när jag var sjuk. Alla med olika kroppstyper, när jag hade bullimi upplevde jag mig själv som vätsig och större... Men som sagt, man var blind där och då... Men vissa bilder vill jag inte ens se och ännu mindre lägga upp pga av hur ont i hjärtat jag får när jag ser dem. Man ser liksom "döden" i ögonen på vissa bilder. Så sorgsen.. 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: