onourwayup.blogg.se

2014-06-23
10:26:16

Måndag.
Att börja dagen med en god frukost, och ett träningspass gör hela dagen så mycket bättre. Idag var det dock tungt att köra igång veckan med ett benpass, men pressade mig genom det och i mitten av passet ungefär där när jag låg i benpressen insåg jag hur bra mitt liv faktiskt är. Jag är inte perfekt, jag är långt ifrån.. Mitt liv är inte perfekt, det är långt ifrån.. Men jag är glad att jag är här och att jag hela tiden växer som person. Jag lär mig nya saker om mig själv och är lycklig. Det är allt som betyder något egentligen. Att vara lycklig är allt.

Benpasset innehöll idag, bensparkar, frontböj, benpress, raka mark med stång, utfall, weighted gluten bridges och vader! Allt som allt var det 28 set ben och nu om en timme ungefär är det dags att springa röven av sig upp och ned för trappor på jobbet. Dags att sälja lite skor!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: