onourwayup.blogg.se

2014-06-22
18:01:00

Midsommarhelgen.
I fredags på självaste midsommarafton så tog jag mig till Ärentuna för lite familje"mys" med 5kamp, grillat och poängkamp.. Deras sill-lunch stod jag över och intog min matlåda istället, mycket godare.

På morgonen där på midsommarafton tog jag mig till gymmet för ett ben&bröstpass och körde med väldigt kort vila mellan seten vilket gjorde mig svettig och väldigt trött. Supersetade med lite högintensiva övningar som jumping jacks, squatjumps och burpees.  Lördagens pass gjordes med pappa på kraftkällan, axlar och mage, besviken över energin på passet och cardion hann jag inte med... Sen har vi söndagen idag, vilodagen.. Alltid lika jobbigt för psyket men vila ska jag så bara svälja det.  I helgen glömde jag caseinet hemma, vilken jäkla skräll. Så äntligen står den i kylskåpet och väntar på mig!! 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: