onourwayup.blogg.se

2014-06-07
18:45:12

Proteinbutiken.
Eftersom mina omega3 kapslar snart var slut så tog jag min racerbike och cyklade till proteinbutiken idag.. Inte smart gjort när man är shoppingsugen, lyckades dock hålla mig någorlunda lugn där inne. Men det här att klämma och känna på allt gjorde jag ändå..

Vad jag fick med mig var iallafall mina omega3 kapslar, samt något jag velat köpa hem länge så slog till idag. PB2, ett jordnötsmjöl som man blandar med vatten som blir som jordnötssås. Perfekt för en jordnötssmörs junkie som mig, mindre fett än vanligt jordnötssmör och mindre kcal så man kan ha ÄNNU mera på gröten. Smakade det nu ikväll som sås till min kyckling och är riktigt nöjd med mitt inköp.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: