onourwayup.blogg.se

2014-06-04
11:11:00

Snabb på alla vis
Vaknade av mitt 3dje alarm imorse. Mitt smsa dagmatte alarm och gå 10min senare. Sprang upp och sminkade mig på 5 minuter slängde på mig kläderna och min väska är färdig packade + lindsays saker i hallen. Så allt gick på 12 min. Ganska lång sov morgon 30 min hehe. Hann med bussen jag brukar ta till och med, jag tar nämligen en tidigare för att räkna med sthlms trafiken.

Var och vaxade mig igår i sumpan. Hon heter Camilla som vaxar och är helt sjukt duktig. Hon använder sig av socker vax vilket är jätte skonsamt för huden. Hon gör alla sorters vaxningar. Jag vaxar inprincip allt hos henne. Japp jag har hår på kroppen, men jag ser till att ta bort det. OMG. För er som är intresserade av vaxning nu innan sommaren så kontakta mig så kan ni få mer info och rabatt om ni bokar via mitt namn. Jag det känns, men det går jätte snabbt och det är så värt varje ryck efteråt. Jag var lika skeptisk i början men idag är det något jag ser till att ha råd med!
[email protected]

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: