onourwayup.blogg.se

2014-06-11
15:26:00

Styrka & Engagemang
Har precis druckit lite celsius för att piggna. Sparat mycket tills jag ska träna, men måste piggna nu fram till 17:00. Sen drar jag mitt första pass denna månad! Är så glad att få gå och gymma.. Blir helt exalterad, vet inte vad jag ska köra. Blir nog ett ryggpass, men har ett sug på axlar också hehe. Ska träna alla dagar resten av veckan för att jag är så taggad. Kanske att jag vilar lördag men det ser vi då! Jag har absolut inga problem med att gå upp och träna på helger eller tidiga mornar. Jobbigare att gå och jobba för det är tråkigt haha. Men jobbet är något jag ser mycket seriöst, utan det har jag inte möjlighet att göra det jag älskar. Jag är mycket engagerad i mitt jobb och hur jag gör det för att det hamnar på mitt cv så småningom. Så även om jag tycker andra arbeten är "mer värt" att göra. Eller ja mer värt pengarna i mina ögon, vilket bara ett eget företag är för mig. Men alla måste leva och det gör jag med engagemang i det jag gör i min vardag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: