onourwayup.blogg.se

2014-06-03
10:59:00

Urk


Nu var det länge sen jag gjorde ett inlägg. Känns det som iallafall. Saningen är den att jag inte har något flyt just nu och får inte träna. Äter pencelin pga en var böld i örat. Så det var inte en öroninflammation. Ann-sofie avråder mig från att träna och jag känner hur vätske fylld jag blir utan cardio och styrketräningen.

Har ätit pencelin sen i lördags och ska äta en vecka till. Kan vara bra dock att hålla sig, mår bra och äter som jag ska och allt menibland känner man hur allt påverkar balanssinnet. Hör ganska dåligt i vänster örat också, ungefär som att jag har vatten i det.

Var på sjukhuset i fredags efter vårdcentralen. där dom bokstavligen damsög mina öron. Do not try it! värsta jag gjort,höll mig men ville bara gråta. Ljudet är jätte vidrigt och smärtan efteråt är inte att tala om. Var på åter besök igår för att ta ut en gasbinda dom proppade in i örat på mig på fredagen som jag fyllt på med alcolsprit hela helgen. Och när jag kom dit igår gjorde dom ännu ett tappert försök med att försöka pilla i mina öron vilket jag sa strängt nej till. Så nu väntar jag på bättring och baddar och behandlar öronen med bumull och alcolsprit under dagarna.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: