onourwayup.blogg.se

2014-06-17
12:02:00

Juni 17, 2014
 
Jag har gnällt lite över att mina axlar inte vill växa till sig, min pappa säger alltid "Rom byggdes inte på en dag".. Muskler tar tid, speciellt när jag kommer från att inte ens kunna hålla upp ett mjölkpaket med en hand (ja, det är sant...riktigt pinsamt) till att köra bicepscurl med mycket tyngre vikt.. Men jag har börjat se att nu kommer mina små axlar fram, typ äntligen känner jag lite spontant. 

Jag fick frågan igår om jag inte ville köra i Karlstad i September, öppen klass.. Men muskelmassan finns inte där än, med en diet skulle nog jag bara se smal ut och det är inte vad hela denna resa går ut på. Jag ÄLSKAR att se muskelmassa, det är vad som håller mig motiverad till att vara noga med min mat och ser till att varje pass kan köras. Oavsett tid på dygnet! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: