onourwayup.blogg.se

2014-03-07
17:50:20

Efter fredagsfys kommer fredagsmys.
Hela dagen har snart gått, min morgon började med en celsius och en 5 km lång promenad. Så jäkla skönt att inte behöva stressa iväg någonstans idag, det bästa med att gå innan frukosten är att få komma hem till mat. Eller i detta fall gröt, något som jag förut tyckte var jädrigt vidrigt men nu längtar efter.. Så jäkla konstigt haha. Efter frullen rullade jag och far min vidare till gymmet för ett baksida ben och rump-pass.

Något som jag länge funderar på är vad för protein jag skulle ha, nu när burken nått sitt slut behövde jag ju fylla på.. Gick in på gymgrossisten inne i stan och fick med mig Gold Standard Whey 100. Med smaken "cookies and cream" har hört att den ska vara äckligt god. Har förövrigt varit hungrig som en gris hela dagen så tryckte i mig två questbar på eftermiddagen. Olagligt gott de där små barsen. Nu är det dags att göra sig snygg och använda något annat än tränigskläder för en middag med en kär vän. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: