onourwayup.blogg.se

2014-03-04
11:48:00

Handstand push up
Gårdagen var ett triceps och biceps pass med 20min cardio. Och DAM TADA DA jag klarade mina två första Handstand pushups! Lärde mig ju att stå på händer på crossfiten. Och för dom som inte vet vad det innebär är det att från handstående position gå ner på huvud och sen trycka upp i handstående igen. Dock är jag inte tillräckligt stark för att göra den utan väg stöd. Men det kommer!
 
Hade sent möte på jobbet så stannade och gymmade på jobbets gym. Fixade mig och duschade på jobbet. Richard jobbade sent så kunde sitta en stund hos honom och pilla med telefonen. Sen åkte vi hem tillsammans. Blev lite lunch prep, frukost och mellanmål till idag. Och medan kycklingen blev klar så gick jag och la mig så fick richard ta ut den senare. Eftersom att han jobbar sent och slutar sent denna vecka.
 
Idag ska jag träffa Mamma i tyresö, ska sola och fixa naglarna. Sen ska jag nog hem och baka fixa en tillåten pytt i panna för mitt kost upplägg. Fick massa otilllagad oxfile över i lördags som jag ska exprimentera med. Kanske ett försök på sockerfria praliner. Beror på vad som hinns med. Eller kanske bara bakar. Vi får se. Idag är det en vilodag såklart.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: