onourwayup.blogg.se

2014-03-20
12:27:00

lite info

 

 

 


Ålder
: 22 år

Bor: Stockholm, Vendelsö

Vikt: On/Off 62,1 kg off season.

Längd: 168,5 cm

Civilstånd: Sambo

Tränar på: Najaden fitness center

Sponsorer: Monica soberon naglar & Soliett

Bästa muskelgrupp: Vet inte om jag själv skulle säga vad som jag tycker gått lättast är nog axlar, Men jag tror att det är för att jag inte har överdrivna förhoppningar på det utan tokig i att mina ben ska bli större

Sämsta muskelgrupp: Mage

Favoritövning: Raka marklyft, latsdrag

Hatövning: Mag övningar

Bästa egenskaper: Sjukt envis. Min mamma och sabo säger att jag är envis som en åsna 

Sämsta egenskaper: Är att jag hatar känslan av att jag sitter fast. Jag sitter inte bokstavligen fast men exempelvis. Folk som bara står mitt i en massa människor som kommer gånende. Eller männiksor som drönar fram i centralen. Enligt mig ska det finnas en gång fil och en stressfil på centralen hehe. Jag har väldigt vårt att göra ingenting. Lagar jag mat så kollar jag på något program samtidigt.


Motto: Har inget motto så utan jag tänker oftast: Varför? ska jag, kommer jag må bättre efter jag ätit eller tränat det här.

Träningsupplägg:

Måndag: Ben Framsida/rumpa/Mage

Tisdag: Rygg/Triceps

Onsdag: Vila

Torsdag:Bröst, biceps/mage

 
Fredag: Ben baksida/rumpa

Lördag: Vila

 Söndag: Axlar/vader

Cardio alla dagar utom ben.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: