onourwayup.blogg.se

2014-03-03
11:35:15

Marklyft..
Åkte till gymmet igår, nervös som in i bomben. 90 kg är tungt, och det visste jag redan när jag åkte till gymmet.. Kändes seg på uppvärmingen, men la på vikterna och tänkte att den jäkeln ska upp 5x5 som planerat.. Första setet var tungt, jag tog i så tårarna kom. Andra setet kändes lätt och jag undrade vad energin kom ifrån.. tredje setet lika så.. Pratade lite med grabbarna jag tränar med om vikten och Fredrik säger något i stil med "ska du inte testa hundringen idag då?"... sagt och gjort 10kg extra på stången. Det var tungt, men jag klarade det och inte bara en rep utan 5x2 på hundra!! Något glad men trött brud som avslutade sitt söndagspass på bästa sätt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: