onourwayup.blogg.se

2014-03-10
08:43:00

Mat lagning
 
Fredag vart det ryggpass, efter det hämtade jag Lindsay hos mamma och tony. Sen gick vi hem i regnet. Richard jobbade ju sent så han plockade oss runt 21:30 åkte och fixade solariet igen. Sen åkte vi hem mös ner oss i soffan och bara mös.
 
Lördag var min vilodag, så vi gick upp i tid och åt frukost. Packade matsäck och sen bar det ut på en låång promenad i tyresta. Efter at vi kommit hem åkte vi och handlade och efter ställde jag mig och fixade middagen. Vi köpte 1kg färska räkor och aioli. Ställde mig och bakade baguetter och västerbottenpaj. Serverades med en god sallad med sallads ost, nötblandning. Med följd av lite godis och Cola Zero.
 
Söndagen blev ett benpass och poserings övande med Ann-Sofie. Har skön träningsvärk i rumpan nu på morgonen. Efter passet så hade jag köttfärs som behövde lagas och champinjoner som behövde andvändas. Så jag bakade piroger åt richard. Eftersom att jag själv inte äter något av det.
 






Ursäkta kvalitén på dom två sista. Dom är tagna och förstorade. Helgens invägning blev 62,6, Paratde med Ann-sofie. Haft väligt bra nedgång i fett och blev lite orolig över att jag stannat. Men att det är bara bra. För att muskelrna ska åka med. Efter mitt cheat meal så hade jag ökat 0,2gram dagen efter. Vilket också är bra för min kropp tar hand om resten. Vilket har ökat från innan då jag la på mig 1kg.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: