onourwayup.blogg.se

2014-03-26
16:40:35

Onsdag.
Onsdagar har sedan en månad tillbaka varit de dagar jag har som mest att göra i skolan, torsdag är taldagar.. Men nog om det, onsdagar är det också challangepass. Dagen man både längtar till och fruktar lite. Alltid helt slut när jag kommer hem, vilket är skönt. Dock är torsdagarna inte roliga. Brukar vara stel och seg i kroppen.

Att jag fortfarande idag håller på med detta, träningen. Något som jag verkligen älskar, något som jag för några år sedan inte fick. Eller åren innan det då jag spelade fotboll men egentligen bara gjorde för att få springa och göra av med det lilla jag ätit under dagen, eller det som fått vara kvar i mitt system. Att jag älskar styrketräning och allt som har med träning att göra i mitt liv idag är människorna som inspirerar mig, alla i min närhet. Alla som tipsar, som hjälper mig förbättras. Samt att vara med på deras resa. Jag älskar det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: