onourwayup.blogg.se

2014-03-31
09:13:00

Super
Fredags passet vart brutalt. Körde schemat + utöver schemat, några övningar jag alltid velat testat. Fick en gratis vecka på Nordic wellness så tränade där igår också. Också väldigt bra axel och vad pass.
 
Fredagens benpass:
Sumo squats 4x15 30kg
utfall 4x15 squats 4x15 (super settade) 10kg och 15kg
glute kickback i smith maskin 4x12 10kg och 12,3kg
Raka marklyft 4x15 20kg
Bridge 20kg
 
Utfalls hopp, squat jumps och en annan övning. Du står i plankan position och kickar benen i sidorna.
 
Mage
Hängande i ribbstolar och pendlande med benen 12x4
Situps 15x4
plankan 1min x 4
 
Körde dom alla som ett set fast 4 ggr if it makes sense :)
 
 Igår var vi på ikea och gjorde i ordning balkongen för sommaren. Vi blev jätte nöjda! Mindre kul dock att vakna med snö imorse men men. Glömde frukost shaken hemma idag, som tur så märkte jag det innan jag passerat Tcentralen så sprang in på coop och köpte keso bär. Så morgonens frukost blev mandar, blåbär, hallon och keso. 
 
 










 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: