onourwayup.blogg.se

2014-05-28
16:45:55

24h=ett dygn.
Jag som många andra finner att dygnet har för få timmar, för att kroppen ska må bra ska man inte bara sova tillräckligt många timmar men man ska träna också.. Igår kände jag att dygnet hade få timmar men med planering fungerar allt, eller rättare sagt man får det att fungera! :D

Uppgången igår skedde 06, benpasset börjades 08 och slutade typ 90 minuter senare, skolan började 11 och där emellan var det lunch och dusch/fix som skulle göras. Efter skolan trampade jag iväg till jobbet och jobbade stängning, den trappan ner till lagret kommer att få mina ben att jobba i sommar, det är en sak som är säker. Kom hem och var död, plugget jag skulle ta tag i blev inte av.. Jag kände redan där att det här med att träna, jobba och skola inte funkar inte hjärnan på kvällen..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: