onourwayup.blogg.se

2014-05-05
14:43:53

4 dagar kvar..
Ja, nu närmar sig tävlingen med stormsteg.. Jag känner mig pirrig, Eli skrev nedan att detta är hennes första tävling hon kollar på. Detta är min andra och försmaken jag fick då.. Helt jäkla otroligt, jag satt med tårar i ögonen och gåshud när tjejerna gick upp. Den tävlingen åkte dit med min far som är en stort bollplank med mig, ang träning och kost. Han själv har ju erfarenhet av styrkelyft och bodybuilding så han är bra på det där med att ge råd.. Oavsett så är jag pirrig inför denna tävling, inte bara för att jag verkligen vill detta och vill stå där själv på scen. Det ska bli så kul att umgås, träna och mysa med Eli som jag inte träffat på några år samma Lina som jag aldrig träffat! Denna helg kommer ge mig lite ny energi. Så härligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: