onourwayup.blogg.se

2014-05-30
14:35:50

Ben
Dagens pass var ben, (som vanligt kanske någon tänker) passets energi var som bortblåst. Vet inte vart orken tagit vägen.. Men körde på och avslutade med lite plyo! Har börjat planera hur jag ska lägga upp min träning efter denna ofrivilliga vila som börjar på tisdag nästa vecka och håller i sig kanske några dagar eller mer.. Beror på vad farbror doktorn säger och hur jag mår efter min behandling! Jag vill ändå få in X-formen, så kanske ska lägga in ett extra pass med axlar+lats till mina två benpass. Men har inte kommit längre än så! Kollar lite olika scheman på bodybulding.com än så länge, Martina har inte hört av sig angående när vi kan dra igång heller så tänkte köra eget så länge!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: