onourwayup.blogg.se

2014-05-12
08:15:00

Bild







 
Blev ett sjukt bra benpass i lördags. Efter bar det av mot mässan och tävlingen i globen. Vi kom fram till att vi kom för tidigt och att man kunde kommit runt 5 tiden och börjat kolla, pga förbedömningarna. Herr klasserna var inprincip proppade. Vi hade fixat nästan allt för lördags målet bara pajen som tog ca 40min att göra som tur var. vi drog hem runt 18 tiden. blev trötta och hungriga och såg aldrig finalen eller t walken. Kom hem och lassade i oss middag. Ca en timma efter middag runt 23 tiden var jag och jenny helt slut så vi gick och la oss. Somnade innan man la huvudet på kudden. Söndag låg jag kvar och snoozade, var så länge man bara låg i sängen och slöa. Vi käkade frukost och fipplade lite med olika saker. Lite posering demonstrering bla.
 
Sen bar det av med packning mot najaden och blev ett långt och bra axel pass med mage och intervaller. Och strax efter jag kommit hem och lämnat jenny vid tåget kom Richard hem. Har hade varit i Fjugesta hos familjen.
 
 
 
Och säger att han köpt en present men att jag måste sätta mig med armarna ute och blunda jätte hårt. Blev helt sjukt glad när jag öppnade ögnen, såklart. Kanske man kan ta lite roliga bilder till bloggen och på event.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: