onourwayup.blogg.se

2014-05-09
09:12:00

Morgon pass



Bicepspass och bröst imorse. Körde superset och 20 min cardio. Tycker bäst om super set pga tiden flyter påp och du får en effektiv workout. Idag kommer lina och jenny. Åker hem till mamma och möter jennt sen får vi se när lina dyker upp. Richard åker till Fjugesta i helgen så han har bilen. Ända negativa med fitness.när jag ska träna på morgonen så kan man tro att jag ska åka till thailand
ombyte
smink
handduk
aminosyra i shake 2 portioner
whey protein 3 portioner
Lunch
Middag
 
Har ju väskan så kanske kan möblera om och få ner lite av lådorna och shakarna där. Ikväll ska jag nog ha på lite tanning och sen blir det till att färga ögonbryn och pallet.. Börjar se gråhårig ut mot mitt svarta nu. Och en sväng till Willys.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: