onourwayup.blogg.se

2014-05-12
08:42:00

Ny energi, ny motivation.
Helgen som varit har givit mig vad det känns som idag, ny energi och ny motivation.. Kom till Sthlm i fredags och jag och Eli började med att åka och inhandla lördagens cheatmeal, något som är nygammalt för mig.. Åkte hemåt och kollade på när Eli bakade bröd och gjorde cheesecake, vattnas i munnen när jag tänker på den där lilla rakaren. Kvällen kom och ytligare två brudar joinade oss, väldigt trevligt hade vi.
 
Lördagen kom och vi var uppe med tuppen för att hinna med ett pass på gymmet innan det var dags för globen och tävling. En mindre tävling än SM, men inte fyskam den heller, en heldel motivation och inspiration fick följa med i ryggsäcken efter både tävling och att bara umgås med brudarna. Alla har olika delmål men alla ska till samma ställe liksom.. Madde som just nu kör en cleanbulk satte planera tankar hos mig, om jag inte får ihop den muskelmassa jag vill ha tills midsommar så ska jag köra en månad cleanbulk innan jag drar igång "deff/diet". Cheatmealet var så gott, och trots kämpande med att hålla ångesten tillbaka så låg jag där nöjd. Trots att hjärtat pumpade i 180, och alla gamla känslor kom tillbaka. Men jag ångrar det inte, och vätskan jag drog på mig var 1,1kg. Så inte mycket för världen just nu när jag ändå vill öka muskelmassan..
 
Jag och Elli tog det lugnt och stressade inte igår. Vi käkade frukost ganska sent så passet blev på eftermiddagen. Vi fick till ett bra axelpass och körde intervaller som avslut. Sen när jag satt mig på pendeln så var huvudet tungt och att jag skulle komma hem 4 timmar senare hade jag inte planerat, med inget mellanmål i väskan så var det en trött Jenny som kom hem sent igårkväll men lycklig för att jag har så fina vänner runt om mig som peppar mig.

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: