onourwayup.blogg.se

2014-05-21
10:05:58

Onsdag


Att dagen börjar med min allt för goda frulle är inte helt fel. Havregrynsgröt med linfrön och äggvita +kanel, hallon, kvarg, jordnötssmör och granola! Herre min skapare alltså. 

Axlar imorse och satan va trött jag är i mina små axlar. Militärpress och hantelpressen kördes tungt medans flyers och baksidan supersetades med lite högrereps och satan va de brändes. Var ute på en promenad i det fina vädret igårkväll och lyssnade då på podcast i vanlig ordning. Lyssnade på ett gammal avsnitt av bodyradio där Maria Eriksson gästade och pratade om hennes bedrifter osv. Hon sa en sak som fick mig att känna mig lugn "skynda långsamt" och talade då om muskelmassa i allmänhet och skador som är vanliga att få i tränings sammanhang.. Nu när min ljumske ÄNTLIGEN börjar ge med sig så ska jag just göra det.. Skynda långsamt. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: