onourwayup.blogg.se

2014-05-07
17:39:37

Onsdag.
Onsdag och började morgonen med att försova mig en liten halvtimme, men promenaden i morse tänkte jag ändå skippa. Skönt att sitta i soffan med frulle och inte behöva stressa.. Dock skulle jag nog vilja säga att jag ALLTID stressar. Nog om det, åkte till gymmet och körde bicce&tricce och skulle köra mage men mage är en muskelgrupp jag hatar. Stod i plankan typ 30sek X3 för att sen köra lite halvt misslyckade toe to bar i ringar.. Dagen har gått fort kanske för jag powernapade två gånger idag. 

Stod framför en hylla på Ica maxi idag när jag åkte dit med Anna och pillade på questbars.. Dock vet jag att ett paket är på g till Sverige, synd att det tar sån jäkla lång tid att få dem bara. Sitter på tåget till Tierp för lite challanges pass ute.. Kallt, blåsigt och små regnar men vafasiken. Vi ska ju röra oss! Hehe 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: