onourwayup.blogg.se

2014-05-08
18:38:28

Snart..snart..snart..
Ja, som sagt körde jag lite rygg imorse.. Jag la krutet idag på lats, körde breda, smala, sittandes i cabeln och sen rodd såklart.. Började dock med mark, men baksida ben och ryggslut var trötta idag efter gårdagens utepass. Men trots det fick jag till ett bra pass!

Jag förvånas av mig själv hur jag gått från att vara så noga med att inte äta för mycket, kände av ångesten så fort jag började tugga.. Ibland var det till och med så illa att man inte kunde ha kvar det i systemet, mot idag då jag är så jäkla noga för att jag inte ska äta för lite.. Jag gör matlådor, jag räknar ner timmarna när maten på tallriken tar slut tills nästa gång jag får äta. Hela jag har blivit en lyckligare tjej, jag älskar att träna. Det är mer än en hobby eller livsstil, det är vad som kan ha räddat mig.. Jag älskar att se hur musklerna växer, hur kläder bli för småa, hur rumpan fått en form, hur ryggen blir bredare. Ja jag älskar hela min tillvaro.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: