onourwayup.blogg.se

2014-05-14
12:08:00

vila med älskling
Måste bara skryta lite om min fina sambo. Helt fantastisk. När vi träffades så visste han att fitness var mitt stora intresse. Och precis som dom flesta så vet inte alla vad det innebär. Jag spenderar 8 timmar på jobbet efter det tar jag mig till gymmet som tar ca en timmes restid. På gymmet är jag ca 1,5h och sen resan hem. Vi umgås mest på kvällarna och oftast måste jag fixa min mat då. Om inte som så många gånger så kommer jag hem och Richard har lagat mat åt mig. Uppskattar en sån sak så mycket. Med tanke på hur knepigt det faktiskt är att laga mat till en fitness person. Och Richard är den ända jag faktiskt litar på vad det gäller det också.
 
 
 

Idag blir det vila, ska baka till hem resan från kolmården på lördag. Jag får ta med en vän billigt så åker alla som anmält sig på schenker och åker till kolmården för ett larvigt bra pris. Vi har hunden så jag tar med mig söta Erica. Ska bli så sjukt kul och vi är så taggade. Vädret ska vara med oss också, så jag ska ta med mig kameran! Woho
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: