onourwayup.blogg.se

2014-05-03
12:02:00

vilodag aka cardiopass.
Ja, dagen till ära tänkte jag gå upp tidigt för att bränna av en timmes cardio. Vaknade hyfsat tidigt (7.45typ) trots att klockan började låta vid 7tiden. Upp och iväg tänkte jag, kroppen tänkte "sitta i soffan med en celsius framför tvn är också kul" så vid 09 var jag på gymmet, talandes med min lille energiknippe och bästa vän i telefonen som även hon brände av en liten promenad.. Den där timmen gick segt som tusan, men överlevde både cykling och crosstrainern. Sen så fick jag en briljant idé att jag skulle till Willys och shoppa kycklingfärs och tog cykeln dit som också det är en bit bort. I motvind och backar så var benen typ döda, så tog sin tid. Väl hemma sen insåg jag att frukosttimmen var över och det var närmre lunch än frulle. Slog ihop de båda och käkade "brunch". Extra stor skål med gröt, extra mycket tillbehör över gröten och en proteinmacka med keso på fick det bli. Så magen är stor och belåten nu.

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: