onourwayup.blogg.se

2014-10-28
17:00:44

Dum Stockholmare ombord



Körde ett biceps/triceps pass igår. Idag skulle det blivit rygg men stockholmare som man är så springer vi gärna och stressar till kollektivtrafiken istället för att ta nästa. Jag hade en dam framför mig som bestämt sig för att ta sin tid i morse och gick utbrett och tog väldig plats. Jag försökt skynda förbi i rulltrappan och snavade. Jag tog emot mig med händerna lite sent så knät tog massor av stryk.. Sen 07.00 imorse har jag haltat runt på jobbet med en gasbinda under jeansen. Och som en fin påminnelse så har jag blod på knät som säger "dumma stockholmare". Lika snabbt som jag föll far jag upp igen och haltade så gott jag kunde in på tåget.. Så ont så jag ville kräkas och kallsvettig. Men jag kom fanemej på!! .. Pucko

Jag kommer att vänta med träningen tills mitt knä blivit bättre vilket det redan gör till en liten grad.. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: