onourwayup.blogg.se

2014-10-09
20:22:02

torkan är över.
Nu var det längesen och "bloggvilan" var i samband med dålig energi och x antal dåliga pass på rad .. Mitt humör var inte det bästa och jag hade inget positivt att skriva och valde då att inte skriva alls.. Vad har hänt sedan dess då?

Min pass har gjorts med tårar bakom ögonen i ren frustration då kontakten har varit värdelös och passen orkeslösa. Två vilodagar togs i helgen i samband med massage och sm. SKÖNT att ta bort huvudet ett tag och leva lite i "nuet".. SM var en besvikelse i år, låna klassen var inte riktigt vad jag hade hoppats på tyvärr.. Jag ville ha muskler och såg bara 6 st smala tjejer på scen, medans kortaste klassen hade rätt bra med muskler. Men SM överlag var bra, inspirerande och som en liten spark i rumpan då veckans pass varit BRA! Jäkligt kul att vara nöjd när man går ifrån gymmet och slippa sitta hemma och vara ledsen efteråt..

Kommentar:
#1: Anonym

Hej!
Jag har en fråga, jag är 165 cm lång och väger runt 53 kilo. Har ofta ont i ryggenoch värk i kroppen då jag är väldigt otränad. Är smal och känner att min kropp inte mår bra av det. Jag är ofta trött, orkeslös och mörk under ögonen.

Hu ska jag på bästa sätt gå upp i vikt och få en stadigare kropp som orkar mer. Vilka övningar kan man göra hemma? Tacksam för svar! :)

Ha de gott!

Svar: Hej! va kul att du ställer frågan till oss.Har du något gym du går till eller vill du ha enkla hemma övningar?Jag kan bara utgå från min resa och jag hade som mest energi när jag tränade mycket. Du blir en helt annan typ av trött av träning / Elinor :)
elinor molander

2014-11-06 @ 00:47:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: