onourwayup.blogg.se

2014-09-18
09:36:34

Dagen efter.
Oj, ett benpass gjort, ett axelpass och ett armpass gjort sen jag skrev sist. Alla tre pass har varit bra, riktigt bra. Benpasset gjordes dessutom efter jobbet och blev hur bra som helst. Igår efter jobbet så fick jag massage av duktiga Kevin, dock masserade han nog ut något för idag var halsen tjock när jag vaknade så vilodagen flyttas tills idag. Kevin som också han tränar och tävlade sin första tävling för två veckor sedan med sin tvillingbror snacka träning i 1,5h och motiverade mig till att inse att en högre växel måste läggas in. Kosten måste ökas om det är uppbyggnad jag vill fokusera på nu, och för att en pallplats ska vara i min ägo efter min första tävling lär jag bygga lite mera. Jag är inte riktigt där än och ska jag vara örlog har motivationen flackat på senaste och jag har eller jag tvivlar på min förmåga att pressa mig 120% när jag kör själv, När axlarna vägrar växa så blir jag ledsen och spökena kommer. Men jag känner att det är fullt fokus som gäller nu. Inget fjant med maten, det är ett cleant kcalöverskott som måste införas och jag måste sluta lura mig själv.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: