onourwayup.blogg.se

2014-09-02
08:24:00

ego time
 
Drack en celsius innan träning. And it made the trick. Jag reagerar grymt bra på celsius när jag ska träna. Annars blir jag illamående och svettas. Men jag kan verkligen få ut ett tungt långt pass med det i systemet. Sprang in mina nya skor med intervaller också. Dock har dom en annan sula än vad jag är van vid så dom trycker i fram i fötterna och så jag får kramp i vaderna. Ska inte snöra dom så hårt idag så kanske det blir bättre.  Mina nya bhar sitter som smäck också. grymt sköna!
 
Efter passet så gick vi hem till Mamma och Tony. Mormor var kvar i sthlm så hann träffa henne innan hon åker idag. Blev massor av mysigt prat och bubbel vatten för mig. Fick även en jätte söt tavla och biljetter till Lady gaga som jag önskat mig.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: