onourwayup.blogg.se

2014-09-05
09:29:00

Kosten
Har märkt att jag tilllåter mig själv mer "fusk". Även om det inte är dåligt så kan det bara vara annorlunda. Tex Riskakor och jordnötsmör på riskakor & proteinbars. Vet att jag gått upp i vikt nu och att jag antagligen kommer gå upp lite till. Har ingen aning om vad jag väger. Har ingen lust att veta heller. Känner mig nöjd med spegel bilden så vikten tänker jag bara veta om jag ska upp nå något resultat och behöver veta att det går rätt.
 
Just nu känner jag bara att undvika sockret, fruktsocker (om jag inte har sockersug, kanske skulle kunna tänka mig använda äpple som sötning. Men än sålänge har inte frukt varit lockande) mjöl produkter och laktos. Jag äter mer lätt produkter om jag ska använda något. Testade stevia ketchup, och kan rekomendera det!! Smakar samma som vanlig ketchup.
Men fortfarande lagom portioner.
 
Matlådorna idag är ris och kalkon bacon med plommon tomater. Något jag inte heller skulle ätit är kalkon bacon. mycket salt och druv socker. Men proteinrikt. Så är enkelt att steka snabb låda och slänga ihop om man inte har mycket tid.
 
Ingelsta kalkon finns inprincip i alla butiker

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: