onourwayup.blogg.se

2014-09-11
15:40:00

Om jag vill så låt det hända
Just nu är jag smått omotiverad. Har ont i höger knät idag.. Har redan sen tidigt ställt in passet. Jag ska iväg till Falun och träffa kusinen  imorgon med min mamma imorgon. Jag vet att vi motiverar varandra grymt mycket. Men samma sak med kosten just nu är lite samma. Klart jag vill och jag vet vad jag bör äta. Men jag känner att jag har inge brottom och om jag vill äta något så är det okej. Jag har det här som livsstil. Jag verkligen älskar det och skulle bli helt förstörd om jag vaknade en dag och hade tröttnat på det. Jag har svårt att acceptera att jag träna väldigt mycket och kan äta om jag vill. Men jag dömmer mig själv. Inte ångest utan mer att som om jag gör något dumt.  Ville bara skriva av mig verkligenheten att jag är inte en super kvinna utan jag har mina svackor, och ibland går det inte som man tänkt (beroende på nivå. Innan jag tog mitt beslut vad jag en robot.För där gör jag mitt bästa). Men det är okej om du mår bra av ditt eget val...
 
Jag åt en marabou nyss.. den smakade fantastiskt och jag ska ha lingon månaden jag hoppat över i 4 månader nu så jup.. my reality. Monster coming up. But I can handle my crazy
 
 Och Tack Felica!! För att du gav mig namnet på övningen efter min jätte dåliga förklaring på övning. Jag är verkligen ur dålig på att berätta historier eller vägbeskrivning .. Haha alla i min familj som står ut och nu ni!

Kommentar:
#1: Kusin vitamin

Du är såååå värd att unna dig efter hur grymt strikt du vart tidigare, se bara ditt resultat idag, SÅ JÄVLA GRYMT JOBBAT!!

Svar: Tack :D <3
elinor molander

2014-09-11 @ 17:34:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: