onourwayup.blogg.se

2014-09-01
07:08:00

Örebro

Helgen i örebro var jätte mysig. Trotts att det var tråkigheter som drog oss dit. Var på begravning i fredags. Jätte fin. Efter det fortsatte vi med god mat och minnen. Resten av helgen var vi bara i örebro. Har fuskat en del med kosten. tyckte det va värt det efter 9 månader strikt och efter mitt beslut med att inte tävla så är jag inte lika hysterisk om fett massan.  Men nu startar jag om med nyttigare kost pga min kropp som inte alls är van vid allt gott.Har kännt mig som en ballong hela helgen. Vi har bara promenerat genom örebro och tagit det lugnt. Gick förbi parken och kollade när panetoz uppträdde.
 
Igår va vi hemma redan 12:00. Så skönt att ha dagen hemma också. Vi åkte till länna sport och handlade lite och sen willys. Resten av dagen kollade vi på sons of anarcy åt tacos och bara låg i soffan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: