onourwayup.blogg.se

2014-09-05
08:29:00

Protein snack
Allt du behöver. Beroende på vilka bär du använder så kan du ha mer eller mindre stevia. Jag hade lite för lite. Ställ ugnen på 175 grader.
1 helt ägg och 2 äggvitor
Blanda ner hela keson. 1msk Stevia strö. Rekomenderar ännu en till om du använder hallon
Smörj formen med någon typ av olja eller fett. Jag valde kokos.
Häll över smeten. Låt stå i ugnen 40 min gärna så det får en fin färg. Jag hade min på lägre grader och höjde sista 15 minuterna. Eftersom att det är bär i botten blir det ganska mycket vätska. Så man behöver inte vara speciellt nogrann med tiden.
 
 
Körde axlar och bröst som sagt igår. Kommit på att jag kör alltid superset. Tycker om när jag har hög pump och blod fylld så det svider i muskeln. Kom hem och gjorde mitt snack. Äter ju oftast ägg men kände för att göra något annorlunda.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: