onourwayup.blogg.se

2015-01-09
09:33:00

Winner or victim
Ser att vi har trogna följare kvar. Även fast det varit helt tyst här ett bra tag. Sen jag startade träningen igen så har jag haft en helvetes träningsvärk i vaderna. Och jag älskar träningsvärk men nu har jag sån smärta att muklerna känns som dom dragit ihop sig till 1 cm korta och det får mig att se ut som att jag bajsat på mig dom 2 första minuterna jag går. Igår vart det axlar och bröst väldigt lätt och kortare än jag brukar. Tar det hellre i babysteps än har samma träningsvärk som mina vader står ut med. Sen blev det cardio för första gången på länge. Också en pina med vader stela som sten redo att explodera när som helst.
 
Nu har jag tagit en före bild. Och jag kommer att posta den när jag kommit en bit. För jag vet att många har problem med detta. Jag vet vad jobbet för den "perfekta" kroppen är och det är en heltids hobby. Jag lider inte speciellt mycket av mina 10 kilo utan det är mest min hälsa och kroppen som börjat visa täcken på att kosten va ohälsosam.Har alltid haft bra hy men nu har det börja komma finnar. Och min mage är mer sammarbetande nu.
Jag är inte ens sugen på söt saker heller. får se om det blir några imorgon. Funderar på mycket mat och kanske en glass.
 
Jag är ju en glassoman så jag har löst problemet med light läsk i glass behållare.
 
 

 
When your a winner you have a plan, and to be that you have to stop playing the victim.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: