onourwayup.blogg.se

2014-01-21
08:31:29

Ben/Mage
Känner riktigt hur träningsvärken smyger sig på i rumpan. Igår blev det lätt vikt på knäböj. Vill bli starkare och köra så djupa som möjligt. "Ass to the grass" som det kallas. Resten av passet var som vanligt. Efter gående utfall kunde jag inte stå stilla utan att musklerna vibrerade i låren. Sen blev det mage och cardio. Cardio är ingen höjdare efter ett ben pass. Blev 20 min gång i ordentlig uppförsbacke, lutar mig framåt och pressar ut det sista i benen.
 
 
Efter passet var jag helt slut och rörde mig hemåt. Drack min shake och åt mina riskakor. Mådde bra, trött men mådde fortfarande bra. Kom hem och skulle äta middag. Fick i mig några tuggor avocado, ris och tonfisk. Blev rätt så inpå efter träning målet, så tänkte avsluta middagen efter en dusch. Gick in och duschade. Mådde pyton när jag gick ut. Skakade som ett asplöv, trodde jag skulle behöva spy så satt vid toan ett tag. Låg på badrumsmattan och vilade. Sen fick jag strikta order från sambon att gå och lägga mig. Så underbar människa. Hjälpte mig att fixa frukosten jag alltid gör dagen innan.
 
 
Så lycklig att ha dig, få förunnat att få vara lycklig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: