onourwayup.blogg.se

2014-01-08
11:26:00

Min dröm, är nu min plan.
Känns sjukt. Min dröm har blivit planer. Jag visste att jag alltid velat stå där på scen, och nu känns allt så nära. Så verkligt. Är så skönt att veta att jag har Jenny och min coach att prata med. Att vi alla vet vad det handlar om. Att både jag och jenny kommer att genom gå samma sak. Vi har två helt olika kropps typer och börjar på två helt olika historier. Drömmer om samma sak och ska uppnå samma mål. Det startade med en tanke om den perfekta kroppen. Blev kär i styrketräningen och såg på bilder av fitness tävlingar och min mamma berättade efter en visit i göteborg på mässan. Så drömde jag om att stå där. Jag kände mig skeptisk pga vad andra skulle tycka om min muskel dröm. Efter mycket träning och lite resultat, så kände jag hur mycket styrketräningen betydde och hur jag kände mig efter resultaten och allt jobb jag lagt ner. Så kände jag att vad andra tycker om mina drömmar och mål, är fullt ointressant. Smal och slank är inte min smak. Men jag skulle aldrig säga det till någon som var det. Pga att alla väljer själva att se ut som dom vill. Det handlar om att vara lycklig i sig själv. Då kan alla andra få tycka vad dom vill.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: