onourwayup.blogg.se

2014-01-20
09:18:00

Mys
Efter gårdagens pass så åkte vi hem och lina skulle röra sig hemåt mot falun. Haft en jätte mysig helg. Hon kom i lördags, innan det träffade jag Erica och vi åkte och handlade sushi. Sen överaskade vi Tina som kommit hem från Teneriffa. Richard fick plocka upp mig i Tyresö och det bar av mot haninge. Vi plockade upp Lina hos min mor och sen vart det 50 min biceps triceps pass.
 
Åkte hem och hade världens lyx med middag klar. Bacon stoppad kyckling i ugn klyftpotatis och avocado sallad. Yum! sen blev det BJ och godis framför filmen Frost! Det var rolig mellanåt, men hade hoppats på att se snögubben Olof och renen Sven mer.
 
Efter ryggpasset igår drog vi till Jula och köpte våg. Måste väga mig varje lördag på "tom" mage.
Min nuvarande morgon vikt ligger på 65,4kg. Spännande att se hur nästa vecka ser ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: